© 2016 Leave a Mark

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon

אפליקציית גיימינג חדשה לתחרות ושיפור תפוקת העובדים

January 22, 2017

מיקרוסופט מציגה אפליקציה חדשה המאפשרת לייצר בצורה פשוטה ומהירה משחק שישמש לתחרות נושאת פרסים בין העובדים. מטרת המשחק היא לשפר את תפוקת העובדים ולהטמיע את המערכת בצורה טובה ומהירה יותר.

 

תחרות בריאה תשפר את תפוקת העובדים

אווירה תחרותית במשרד פופולארית בעיקר בקרב ארגונים מוטי מכירות או מוקדים טלפוניים. אווירה זו עשויה לעורר לחץ בקרב העובדים. עם זאת, תחרות בריאה יכולה לשפר במידה רבה את תפוקת העובדים וליצור עניין רב. הצבת יעדים ריאלים וישימים וכלי ניהול טובים יאפשרו להגשים את מטרות הארגון ולהינות מהתהליך.

 

 

 

התחרות כמשחק
באמצעות המערכת ניתן להגדיר משחק נושא פרסים. המערכת מאפשרת לבחור את סוג המשחק, המשתתפים, הפרסים, היעדים של השחקנים ואפילו משתמשים שישמשו כמעודדים.
לדוגמה, ניתן לבנות משחק כדורסל שמודד כמות מכירות של 2 צוותים, ונציגים בכל צוות. באמצעות לוח תוצאות מעוצב, ניתן לראות את המשתמשים המובילים ומי צפוי לזכות באיזה פרס.
הממשק המובנה שבין התוכנה למערכת ה-CRM של הארגון מאפשרת קבלת נתונים בזמן אמת ועדכון לוח התוצאות במשחק.

 

 

 

יש לכם לכם אנשי מכירות?
יש לכם מוקד טלפוני?
דברו איתנו ונחשוב ביחד איזה משחק יכול להתאים לצוות שלכם!

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload