לפני מספר חודשים השלימה מיקרוסופט את רכישת לינקדין בסכום דימיוני של 26 מליארד דולר! לינקדין הינה הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם ומונה כ-500 מליון חברים. הסיבה העיקרית לרכישה היא האפשרות לשילוב המידע העסקי הנצבר בלינקדין עם תהליכים עסקיים בארגון. המחלקות העיקריות שיהנו משילוב המוצרים הם מחלקת מכירות וכוח אדם. מחלקת מכירות נעזרת בלינקדין על מנת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאלים וליצור קשרים עסקיים. מחלקת כוח אדם נעזרת בלינקדין על מנת לאתר מועמדים ולאייש משרות.
שילוב כלי ה-CRM עם כלי הלינקדין מאפשרים לנהל תהליכים אלו במקום אחד ולשפר את הפרודקטיביות של העובדים.
מאפייני הממשק בגרסה הנוכחית
איתור וצפיה במידע מלינקדין מתוך כרטיס איש קשר או חברה במערכת ה-CRM
צפיה במידע אשר יכול לשבור את הקרח בשיחה ראשונית מול לקוח חדש או שותף עסקי
צפיה באנשי קשר שיכולים לקשר את המשתמש עם אותו איש קשר
להלן צילום מסך ממערכת ה-CRM המתאר את הממשק הנוכחי
יש למה לצפות...
בגרסאות הקרובות מיקרוסופט תרחיב את הממשק ללינקדין על מנת לשפר את תהליך העבודה. בגרסה הבאה הממשק יכלול גם משלוח הודעות לינקדין ו-In-mail מתוך ה-CRM. כלומר, כרטיס הלקוח שעד היום כלל פעילויות כמו שיחות טלפון, משימות, פגישות ומיילים יכלול גם פעילויות לינקדין.
Comments